FANDOM

Ez a lap többször előforduló nevet tartalmaz.

Ezek listája: Zöld Lámpás, Lagzia, Abin Sur

Character TemplateCharacter Template
Valódi neve
Abin Sur
Jelenlegi álnév

Egyéb nevei
Lagzia

Személyazonosság

Társaság
Zöld Lámpások

Univerzum

Jellemzők
Nem

Magasság
Information-silk.png
181 cm

Szemszín
Information-silk.png

Hajszín
Information-silk.png

Bőrszín

Állapot
Állampolgárság
Information-silk.png

Családi állapot

Foglalkozás
történelemtanár, kutató, galaktikus békefenntartó

Eredet
Eredet

Születési hely
Ungara

Halálának helye
Föld

Első megjelenés

Showcase #22.
([[:Category:{{#dpl:title= Showcase Vol 1 22.

|mode=userformat |allowcachedresults=true |includepage={DC Database:Comic Template}:Year }}, {{#dpl:title= Showcase Vol 1 22. |mode=userformat |allowcachedresults=true |includepage={DC Database:Comic Template}:Month }}|{{#dpl:title= Showcase Vol 1 22. |mode=userformat |allowcachedresults=true |includepage={DC Database:Comic Template}:Month }}, {{#dpl:title= Showcase Vol 1 22. |mode=userformat |allowcachedresults=true |includepage={DC Database:Comic Template}:Year

}}]])

Története

Az Ungara bolygóról származó történelemprofesszor, Abin Sur, az 1860-as években lett kijelölve a 2814-es szektor Zöld Lámpásának. Többször ellátogatott a Földre a vadnyugat korában, és később, a II. Világháború idején, amikor Csillagember, és Bulletman segítségével összecsapott a Mr. Mind nevű idegennel, majd találkozott a Marsbéli Vadásszal, legutóbb pedig a XX. század végén, azon a végzetes napon, amikor az űrhajója lezuhant a Földön. Abin Surt megtámadta a Légióként ismert sereg. A támadás alatt Abin Sur reménytelenül kereste a legközelebbi lakható bolygót, hogy le tudjon szállni súlyosan megsérült gépével. Mivel már haldoklott a roncsban, utasította a gyűrűt, hogy keressen egy megfelelő személyt, aki az utódja lehet.

A gyűrű két embert talált, Hal Jordant és Guy Gardnert. Mivel Jordan volt közelebb hozzá, Abin Sur magához vonzotta a gyűrűvel, és utolsó cselekedeteként átadta neki az erőgyűrűt és a lámpást, ezzel a 2814-es Űrkörzet új Zöld Lámpásává tette.

Képességei és szakértelmei

Képességei

Ismeretlen.

Szakértelmei

Ismeretlen.

Erő

Emberfeletti erő.

Gyenge

Ismeretlen.

Felszerelés

Felszerelés: A gyűrűn kívül minden Zöld Lámpásnak van egy régimódi lámpás formájú erőforrása. Egy képzetlen, felkészületlen elme egyszerűen képtelen rá, hogy irányítsa a Lámpás erejét, akár egyetlen fegyver, vagy egyszerű védőmező megidézése az erőforrásból kiszívhatja az életerejét is.

Fegyverek: A Zöld Lámpások gyűrűje félelmetes eszköz. Szinte bármit meg tud tenni, amit viselője kíván tőle. Többfunkciós, ami azt jelenti, hogy védekező és támadó módban egyaránt használható. Kommunikációs központként az űr hatalmas területeit át tudja fogni, és majdnem érző lényként, a neki feltett kérdésekre is válaszolni tud. A gyűrű automatikus pajzsként védi viselőjét, ha megtámadják, és természetesen űrutazás közben is megfelelő védelmet nyújt. A gyűrű meg tudja találni az elszórt energiákat, amelyeket az egyének hagynak maguk után, és segélykérő jeleket is küld. Támadáskor pusztító fegyver, ami energiasugarakat lő ki, vagy létre tudja hozni a viselője által elképzelt szilárd tárgyakat. A fegyver ereje a viselője akaratától függ, minél nagyobb az akaraterő, annál hatékonyabb a fegyver.Bámulatos képességei ellenére, a gyűrűknek hibái is akadnak. Először is nagyon hamar lemerül, és 24 óránként egyszer fel kell tölteni. Ehhez hozzá kell érinteni a lámpás formájú erőforrásához.

Jegyzetek

forrás: http://newgencomics.hu/kepregenyek/dc-comics/item/889-zold-lampas-alakulat

Lábjegyzet

Írta: Vaspók
Új link: [[1]]Kopasz ' ' '

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki