FANDOM

Ez a lap többször előforduló nevet tartalmaz.

Ezek listája: Zöld Lámpás, Kilowog, Sötét Lámpás

Character TemplateInformation-silk
Valódi neve
Kilowog
Jelenlegi álnév

Egyéb nevei
Sötét Lámpás

Társaság
Zöld Lámpás Alakulat

Univerzum

Jellemzők
Nem

Hajszín
Information-silk

Bőrszín

Állapot
Foglalkozás
karbantartó, fejlesztő mérnők, biztonsági főnök, kutató, galaktikus békefenntartó

Eredet
Eredet

Születési hely
Bolovak Vik

Első megjelenés

Unknown

Története

Kilowog a Bolovak Vik egyik vezető kutatója volt. Miután kiválasztották a 674-es szektor Zöld Lámpásává, Ermey tanítványa lett. Kilowog egy nagyon fontos dolgot tanult tőle, méghozzá azt, hogyan válhat egy kényelmes élethez szokott személy félelmet nem ismerő és bátor Lámpássá. Ermey és Kilowog újoncokat vezettek, amikor hirtelen erejüket vesztették valamennyien. Ermey súlyosan megsérült, és közvetlenül a halála előtt egy Zöld Lámpás szimbólumot rajzolt Kilowog mellkasára, ezzel jelezvén, hogy ő már nem tanítvány, hanem mester. Ermey halála után Kilowog lett az újoncok kiképzője.

A Végtelen Világok Krízise Kilowogot is súlytotta, hiszen szülőbolygója, a Bolovak Vik elpusztult. Kilowog azonban képes volt arra, hogy népe tagjainak életesszenciáját saját gyűrűjébe zárva megőrizze. Így népe nem halt meg, csupán sztázisba került a gyűrű belsejében.

A Krízis után lemondott kiképzői rangjáról, és egyszerű Lámpásként ténykedett tovább. Székhelyét áttette a Földre, és legjobb barátjánál, a földi Hal Jordannél húzta meg magát. Jelenléte félelmet keltett mindenki szívében, hiszen nem nevezhető a jóképű földönkívüliek mintapéldájának. Ám mikor legyőzte Fekete Kezet élő egyenes adásban az Anaheim Stadionban, hirtelen megváltozott a róla kialakult negatív kép.

Csillagközi kalandozásai során rátalált egy lakatlan bolyóra a 872-es szektorban, amelyet alkalmasnak tartott arra, hogy új otthonául szolgáljon népének. Kilowog a gyűrűjéből életre hívta mind a 16 milliárd honfitársát, akik örömmel megkezdték a letelepedést. A bolygót röviddel ezután Sinestro elpusztította, minden élőlénnyel együtt, Kilowog pedig nem tehetett már semmit. Népe kipusztulása az őrületbe kergette, sokáig nem is tudta feldolgozni a tragédiát. Egy Lámpás társa, Arisia segített helyretenni magában a dolgokat, és eztán Kilowog visszatért a Földre.

Mikor az Alakulat feloszlott, Kilowog és Hal Jordan a Maxwell Lord által toborzott Igazságliga Nemzetközi Tagozatának a tagja lett. Itt nem a harcos szerepét töltötte be. inkább mint karbantartó, fejlesztő mérnők és biztonsági főnök dolgozott a csapatért.

Aztán, ahogy az Univerzum Őrzői megreformálták a Zöld Lámpás Alakulatot, Kilowog is visszatért Oára, és újra az újoncok kiképzője lett. De munkáját nem végezhette sokáig, ugyanis a Parallax entitás átvette az uralmat Hal Jordan felett, és miután elpusztította Coast City-t, Oa ellen indult. Parallax ellen még a sokat látott Kilowognak som vol szemernyi esélye sem, és odaveszett a mészárlásban.

Kilowog nyughatatlan lelke azonban nem veszett el. Sok más, Paralax által legyilkolt Lámpás szellemével együtt ők lettek a Hideg Láng Testvérisége, és vérbosszút esküdtek Hal Jordan ellen. A szellemlények egy ősi rituálé elvégzésével megalkották az egykori Kilowogból a Sötét Lámpást, hogy legyen bosszújuk eszköze. A Testvériség azonban sosem teljesíthette be küldetését, ugyanis Hal Jordan megszabadult Parallax-tól, Kilowog pedig belátta, hogy nem barátja volt a felelős a rengeteg halálért, hanem az őt uraló entitás. Kilowog lelke megnyugodhatott és békére lelt... egészen addig, amíg Ganthet és Kyle Rayner visszahozták az élők sorába.

Hal Jordan újra Lámpás lett, az Alakult megerősödött, Kilowog pedig ismét az újoncok mestere lett. Persze a veszélyek nem múltak el. Az Alakulat a földi hősökkel együttműködésben, Despero-val kellett, hogy felvegye a harcot, aki a Föld lerohanására készült. Despero legyőzése után sorra jöttek a csaták, hol Sinestro Alakulata, hol pedig az Anti-Monitor keserítette meg Kilowog és társai életét. De bátorsága és helytállása mindig is példaértékű volt a Lámpások körében, akik egy emberként sorakoznak fel mögötte a mai napig, ha harcra kerül a sor.

Képességei és szakértelmei

Képességei

Ismeretlen.

Szakértelmei

Ismeretlen.

Erő

Ismeretlen.

Gyenge

Ismeretlen.

Felszerelés

Lábjegyzet

Új link: [[1]]Kopasz ' ' '

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki