FANDOM

Ez a lap többször előforduló nevet tartalmaz.

Ezek listája: Macskanő, Selina Kyle

Character TemplateCharacter Template
Macskanő

Valódi neve
Selina Kyle
Jelenlegi álnév
Macskanő

Személyazonosság

Jellem

Rokonai
Magdalene Kyle (húga)

Univerzum

Operációs bázis

Jellemzők
Nem

Állapot
Állampolgárság
Information-silk.png

Családi állapot

Eredet
Eredet

Születési hely

Első megjelenés

Unknown

Története

Selina Kyle egy Stan nevű bűnözőnek dolgozott, aki bizonyos törvényellenes szexuális üzelmek irányításáról volt ismert a város szegénynegyedében. Kyle megosztotta lakását Holly-val, egy fiatal lánnyal aki ugyanazt az „ipart” űzte mint jómaga, és akit védencének tekintett. Selina már ekkor rendkívüli érdeklődést mutatott a macskák iránt. Kyle akkor ismerkedett meg Bruce Wayne-el, az ekkor még csak leendő Batman-el, amikor Wayne álruhában tanulmányozta a nyomornegyedet, ezzel is megalapozva későbbi bűnüldözői karrierjét. Wayne beleártotta magát egy Stan és Holly között folyó szóváltásba amely verekedéssé fajult. Holly késsel támadt Wayne-re, aki védekezett, Selina ekkor avatkozott a küzdelembe. Wayne sikeresen elhárította a harcművészetekben járatos Selina támadását, és kiütötte a lányt, még mielőtt a rendőrség a helyszínre ért volna. Röviddel ezután öltötte magára Wayne a Batman öltözéket, ami Selinát addigi életmódjának feladására késztette. Macskakosztümbe bújva vakmerő betöréseket hajtott végre. Macskanőként Selina belépett a Denevérember legádázabb és legveszélyesebb ellenfeleinek sorába. Bűncselekményeiben újra és újra feltűnt a macska motívum, éppen úgy, mint fegyverei kiválasztásában. Selina soha nem vetemedik emberölésre, amire jogosan büszke. Batman és a Macskanő viszonyát a kezdetektől fogva ellentmondásos érzelmek jellemzik, amelyek között az ellenségesség mellett egyfajta kölcsönös vonzalom is helyet kap.

Képességei és szakértelmei

Képességei

A Macskanő atletikus felkészültségét még az olimpiai bajnokok is megirigyelhetnék, közelharcban veszélyes ellenfélnek bizonyulhat, bűncselekményeinek megtervezésekor pedig meglepően leleményes.

Szakértelmei

Ismeretlen.

Erő

Korának és testalkatának megfelelő testi erővel rendelkezik, kondícióját kemény edzésekkel tartja szinten.

Gyenge

Ismeretlen.

Felszerelés

Felszerelés: Kedvenc fegyverei például a „kilencfarkú macska”, egy különleges korbács amelyet boszorkányos ügyességgel forgat, valamint a karmai, amelyekkel, ha kedve úgy hozná, embert-állatot képes volna szétmarcangolni.

Lábjegyzet

Új link: [[1]] ' '

Batman Villains 0003.jpg
Batman Ellenfele(i)
DC

Ez a karakter, csoport, vagy szervezet jelenleg vagy a múltban Batman , vagy a családja ellenfele volt. Ez a Sablon rendezi ezt a lapot, a "Batman Ellenfelei kategóriába."

Batman Family 0001.jpg
Batman Család tagja
DC

A karakter Batman vagy családja szövetségese, vagy családjának tagja. Ez a Sablon rendezi ezt a lapot, a "Batman Családja" kategóriába.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki