FANDOM

Ez a lap többször előforduló nevet tartalmaz.

Ezek listája: Sinestro Alakulat.

Karater SablonInformation-silk
Sinestro Alakulat

Valódi neve
Sinestro Alakulat
Személyazonosság
Közismert

Vezetők:

Jelenlegi tagok

Univerzum

Operációs bázis
Qward

Megalakulás Helye
Qward

Angol nyelvű lap

Első megjelenés

Ismeretlen

Története

A Sinestro Alakulat története kissé eltér a megszokottól. Sinestro, még Zöld Lámpás korában, a gyűrűtől és az Őrzőktől kapott hatalomtól némiképp megrészegülve elhatározta, hogy rendet tesz anyabolygóján, a Korugaron. Nem lesz többé erőszak, háború, és egyéb társadalmi problémák. A tényt sose mondták ki, de Sinestro egyeduralkodóvá, diktátorrá vált saját hazáján. Eljött viszont a nap, mikor Sinestro tanítványt kapott maga mellé, az ember Hal Jordan képében. A kezdeti súrlódások ellenére szoros barátság alakult ki közöttük. Jordan végül igen tanulékonynak mutatkozott, és hamarosan Sinestro babérjaira törhetett volna, noha elsőre senki nem nézte ki a törékeny, egoista emberből ezt. Egy napon Sinestro elvitte Jordan-t a Korugar-ra, hogy megmutassa, mit tett a hatalmával. Az emberi történelem bővelkedik hasonló tettekben, és Hal szemszögéből ez sem különbözött attól, amiről a földi történelem könyvek szólnak. Első adandó alkalommal, ahogy lehetősége nyílt, elárulta Sinestro-t, és tetteit az Őrzőknek, akik haladéktalanul megfosztották az alakulatban betöltött rangjától, a gyűrűjétől, valamint száműzték az Anti-Anyag univerzumba, a Qward bolygóra, hogy többé ne vihesse véghez szörnyű tetteit. Rabságában Sinestro bosszút esküdött, de ehhez jelen állapotában nem volt meg a kellő ereje és hatalma. Egy, a smaragd akaratnál erősebb erőhöz fordult; a qward-iak segítségével sikerült "befognia" és kiaknáznia a félelem sárga energiáját. Az Oa-n található központi forrás alapján, a Qward-on megalkotta a sárga energia központi forrását, majd a qward-iak segítségével gyűrűket készített, melyeket szétküldött mind az anti-anyag, mind a mi univerzumunkba. Amíg a gyűrűk hordozót kerestek maguknak, Sinestro nem hagyott tanúkat, és új hatalmával kiirtotta a qward-i létforma majdnem egészét. Néhány bennszülött életét hagyta meg, akik továbbra is félelemben élnek uralma és az alakulat sanyargatása alatt. Nem sokára, néhány kivételes kiválasztott érkezett a Qward-ra, akik a Sinestro Alakulatot-ot alkotják.

Felszerelés

Fegyverek: A gyűrű egy az egyben a zöld lámpások fordítottjaként működik. Minden megvan benne, amit a zöldek és az Őrzők tudnak. A gyűrű ugyanúgy kapcsolódik a központi energiaforráshoz, és számítógéphez is, ami információval látja el az alakulat tagjait. A gyűrű által teremtett alkotások annál erősebbek, minél nagyobb az ellenfél félelme, illetve a gyűrű annál hatékonyabb is. Ha egy nagyobb csoport félelme járja át a gyűrű viselőjét, meg van rá az esély, hogy sokkal tovább bírja majd töltöttség nélkül, mint a többi alakulat gyűrűje. Viszont, ha valaki képes felülkerekedni a félelmén, a gyűrű veszít a hatásfokából. Ezen kívül a gyűrű védi a hordozóját az Anti-anyag univerzumban, ahol alap esetben azonnal semmivé lenne, valamint a gyűrű egyfajta "nyomkövető" is, ugyanis Sinestro, mint az első "tag", érzi az alakulat többi tagjainak helyzetét és érzéseit, mintegy telepatikus úton, de üzenet közvetítésre, így képtelenek, és erre csakis a mindenkori vezető - jelenleg Sinestro - képes. A gyűrű csak azt választja ki, aki képes félelmet kelteni másokban. Nem elég a sima megfélemlítés szóval, vagy hasonlók. Komoly, minden mélységbe hatoló félelemre van szükség.

Írta: Vaspók

'

Új link: [[1]]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki