FANDOM

Character TemplateInformation-silk
Valódi neve
Jelenlegi álnév

Rokonai
Orion (fia), Heggra királynő

Univerzum

Jellemzők
Nem

Állapot
Állampolgárság
Information-silk

Foglalkozás
Apokalipszis bolygó legfőbb uralkodója

Első megjelenés

Unknown

Története

A Sötétség ura (Darkseid) az Apokalipszis bolygó szülötte. Anyja Heggra királynő. Fiatal kora óta a lehető legnagyobb hatalomra vágyik, céljai elérésének érdekébe háborút szított az Új Genezis és Apokalipszis bolygók között. A háború megnyerésének érdekében idő nyerés céljából békét köt legádázabb ellenségével Izayával, Új Genezis vezetőjével. A békeszerződés biztosítása érdekében fia Orion túszként Új Genezisre kerül, cserébe pedig megkapja Izaya(Főatya) örökösét Scott Free-t a későbbi híres szabadulóművészt. A két gyereket ellentétes elvek alapján nevelték de míg Orion szembefordult eredeti apjával, Scott Free nem, hiszen rájött hogy Apokalipszis milyen romlott valójában és a Földre menekült ahol a Miszter Mirákulum fedőnevet vette fel. Darkseid megtudta hogy létezik egy minden élőlényre halálos fegyver az Életellenes Egyenlet amit a legenda szerint csak a Földön lehet létrehozni ezért az Apokalipszis csapatai megtámadják bolygónkat, ám Supermannel és Orionnal kell szembenézniük...

Képességei és szakértelmei

Képességei

Szuperképességeit csak ritkán használja, inkább haderejét veti be. Testi ereje közel megegyező Orion erejével. Szeméből omega sugarakat képes kilövellni és azokkal tárgyakat élőlényeket megsemmisíteni, vagy térben máshová helyezni. Az Omega-hatás addig tart amíg el nem éri célpontját, így nem lehet elmenekülni előle.

Szakértelmei

Ismeretlen.

Erő

Ismeretlen.

Gyenge

Ismeretlen.

Felszerelés

Lábjegyzet

Új link: [[1]]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki